- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prostě, trhnout je na tom třeba za každou cenu.
Odmyšleno od autora, protože jej neznám a chápu jeho pocity, je zajímavé, že většinou se nevíc diví a rozčilují sluníčkáři, chrastiči klíčů a jim podobné elementové, kteří si představovali sametovou revoluci na stejné úrovni asi jako Květinové děti.
Ano, vše je otázkou zisku. A cena průnikem nabídky a poptávky. A tak je to dobře. Kdyby skoro nikdo za dvě stovky na věž nelez, určitě by cena byla nižší.
ono je to tak skoro vždycky, akce, která si dokáže udělat jméno pak v čase bobtná a žene se za rekordy ať už v počtu návštěvníků, tak třeba ve výši vstupného až do bodu zlomu. Pak si návštěvník řekne: na co jsou mi stovky účinkujících, když si jich poslechnout můžu stejně jen zlomek, nač zde jako osel platím předražené jídlo a pití, když za tu samou cenu se královsky najím ve městě v dobré restauraci a ještě tam můžu nechat dýško takové, že se za mnou bude personál klanět až na ulici. Ale na to musí přijít každý sám.
Ale pane, jako spotřebitel máte volbu. Buď tam půjdu nebo ne.
V hospodě taky nekonzumujete přinesené pití. Nebo vy ano?
Pane Náprstek,tohle byla kulturní akce a ne hospoda.