Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

V21i72l39é92m 14B44a21r68á12k

11. 12. 2015 16:36

Ještě. Fotbal by měl platit televizím, že se vysílá, tzn. že mu zajišťují reklamu a ne naopak. Nechci poplatky podporovat korupci a nagelované vymatlance.

0 0
možnosti
JC

A proč by lidé měli chodit na fotbal? 8-o8-o

0 0
možnosti
Foto

Možná proto, že mají fotbal rádi, ale nejdou tam právě z těch důvodů, které jsem uvedl ( a z dalších, jako je třeba korupce ve fotbale).

0 0
možnosti
Foto

K72a82r38e23l 20M33á45d68l68e

11. 12. 2015 11:52

Máte pravdu, ale určitě jsou i další důvody.

Třeba cena vstupenek byla za komanče v poměru k příjmům příznivější. Jak na ligu, tak především na poháry. Dnes se ceny na poháry šponují tak, že se často nevyprodají ani zápasy s atraktivními soupeři, když si lístky mohou dovolit hlavně kravaťáci. Ti jsou pak zklamaní, že na fotbale není ta správná atmosféra, ale sami k ní nejsou ochotní přispět.

A to povinné sezení - nevím, kolika procentům fanoušků vadí, ale mně třeba dost rozhodně. Býval jsem vlajkonošem Slavie v té ještě idylické době, kdy jádro kotle tvořili středoškoláci a na zájezdech jsme se sice namazali, ale nic nerozbíjeli a s nikým se nervali. Po mnoha letech mě v nějaké nové práci kolega vytáhnul na ligu. To fandění vsedě mi bylo vysloveně nepříjemné.

0 0
možnosti
Foto

Jak říkával můj strýc: Na fotbal se nedá koukat vsedě. A přestal chodit. Jinak na chování fanoušků si stěžovali už soudruzi, nic nového pod sluncem. A jen tak na okraj - Kdy byl natočen film Proč?

0 0
možnosti
Foto

Určitě máte pravdu, ale korupce a manipulace je podle mne stejně silný motiv.

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1326x
Ladislav Vrchovský, publicista, divadelní kritik.

Seznam rubrik