Děkujeme za pochopení.
J39i76ř56í 12J82u45r12č85á41k
Hlavně, že alespoň vy máte jasno, co jsou to ty "temné" a "světlé" síly.
Kdo není s námi, je proti nám!! To už tu jednou bylo a je to jedna z příčin postupného rozpadu EU.
D11a12l88i63b37o52r 78B50a73r54t18o95š
Na této akci jsem nebyl. Ale znám trochu dílo Bělohradského i Sedláčka. A pokud jste i vy Euro-optimista, přesně tak, jak jste to popsal, tedy s tou výhradou, že je nutné , by EU pracovala rozumně, pak nemohu jinak, než tento směr myšlení velmi pochválit. Smýšlím podobně až stejně. Ostatně mé názory najdete v mých článcích.
K mým tézím o třídním boji dnes a jeho formách projevu , si dovolím doporučit i knihu Thila Sarrazina Wunschdenken, kde jasně popisuje úpadek školství v Německu, přičemž tento úpadek dává za vinu importu amerického systému školství do Německa, což je i můj názor na neustálé snižování úrovně českého školství, jako projevu třídního boje vládnoucích elit se zbytkem obyvatelstva. Čehož důkazem byla i bývalá ministryně školství Buzková, která poslala své děti do nestátních škol. Asi věděla proč. A jako druhým důvodem úpadku školství uvádí korektně-poilitickou snahu o zavedení rovnosti všech skupin a podskupin obyvatelstva, což je vlastně nemyslitelné, protože lidé mají různé vlohy , různé dědičné vlastnosti a pochopitelně i jiné zděděné IQ a schopnost se učit, vnímat a myslet.
L33a97d40i77s26l25a96v 72V69r73c20h74o46v23s45k58ý
Děkuji Vám, pane Bartoši, za reakci i věcné informace. Jsem toho názoru, že úpadek školství (nejen základního, zvláště pak středního a částečně i vysokého) je jednou z příčin současných problémů v Evropě (i v USA). Nevnímám to ale jako výsledek třídního boje mezi elitami a ostatním obyvatelstvem, myslím si, že je to výsledek nedostatku uvážlivosti politiků, kteří kvalitu školství ovlivňují skrze legislativu. Také chybí kvalifikovaná debata odborníků na vzdělávací problematiku, ze které by vzešly závěry doporučující legislativní kroky, a pak samozřejmě chybí ochota politiků obecně závěrům odborníků naslouchat - ale to jsme zase v kruhu, protože vzdělávací proces negeneruje politiky s takovou schopností. Řešení vidím v osvětě ovlivňující názory veřejnosti v těchto věcech, a realizované občanskými aktivitami - viz debata na Colours of Ostrava organizovaná institucí PANT.
J18i25ř74í 71H10e40r45m36á80n21e58k
A co bylo špatného na národních státech, sdružených nejprve ve Společenství uhlí a oceli a posléze v EHS.
Chyběla politická jednota, vize evropského superstátu? Ale, to by bylo jen dobře.
D80a93l14i30b80o71r 76B59a47r71t18o24š
To bylo špatně, protože evoluce jasně poukazuje na to, že přežije jen veliký, silný a mocný. A malý stát má jen malou armádu, kterou veliký stát se svou velikou armádou lehce přemůže a přesně pro to, musí malý stát s malou armádou se dát dohomady s jiným malým státem a vytvořit veliký stát....a tak tedy rozpad ČSFSR a rozpad bývalé Jugoslávie a rozpad SSSR jsou jasně kontra-evoluční. A lze s velikou pravděpodobností hraničící s jistotou předpokládat že jsou výsledkem promyšlených akcí tajných služeb.
a když připustíme tuto tézi, najednou začne být vše na slunce jasnější. Ale jen pro jedince s vysokou schopností si pamatovat a se zapamatovanými informacemi i pracovat.
- Počet článků 95
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1326x